سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف کاذب GST

سقف کاذب GST و سقف کاذب ابرارسازه معتبر ترین شرکت تولیدی سقف کاذب است. https://abrarsaze.com/ https://gst-armstrong.com/

سقف کاذب در جدید ترین طرح های روز و کاربردی

سقف کاذب را زیر سقف تیرچه بتون یا سقف فلزی برای دکوراتیو کردن سقف استفاده می کنند. طریقه نصب این سقف های کاذب بسیار آسان است. در کتابچه کناف از دو روش برای اجرا کردن این سقف های کنافی استفاده می شود روش اول  (اجرای سقف کاذب به روش A) و روش دوم (اجرای سقف کاذب با زیرسازی B) که در بخش سقف کناف توضیحات کامل و مفصل در این زمینه دادیم.

سقف کاذب 60*60 به وسیله سازه های کلیک به هم متصل می شوند. و کاربر آنها اکثرا در ساختمان اداری تجاری مسکونی، آشپزخانه ، فروشگاه و مغازه است. روش اجرای این سقف های کاذب هم آسان است ولی نه این که خودنان بتوانیم آن را نصب کنیم در اجرای سقف کاذب،  سقف کاذب 60*60 باید به چند نکه مهم توجه کنیم.نکات ریاضی در سقف کاذب بسیار مهم است که چگونه سقف را تقسیم بندی و چگونه سقف را به یک شکل کامل استاندارد، در بیاوریم.
بهترین روش برای اجرای صحیح سقف کاذب این است که از نصاب های ماهر و کار آزموده زیر نظر یک شرکت معتبر استفاده کنیم. که شرکت سقف کاذب gst این قابلیت را دارد.
در سقف کاذب استفاده از متریال ها و ملزومات مرغوب و استاندارد یکی از فاکتورهای مهم در اجرای سقف کاذب است که باید همه آنها را رعایت کنیم..
در خرید سقف کاذب مشورت کنید تا محصول سقف کاذبی را که خریداری کرده اید . باعث خسارت زدن و خراب شدن ، زنگ زدن، و... نشود. شما عزیزان گرامی قبل از خرید با شرکت سقف کاذب gst تماس حاصل فرمایید. تا شرکت شما را در خرید سقف کاذب راهنمایی کند!؟ آیا این سقف کاذبی که میخواهید خریداری کنید به درد آن محل میخورد ؟ یا خیر؟ یا محصولی که خریداری کردید قابلیت اجرا در آن محل را دارد؟
شما عزیزان می توانید سوالات خود در زمینه طراحی، نصب ،اجرا ،نوع محصول ، ضخامت محصول ، کیفیت استاندارد محصول یا.... هر سوالی در زمینه سقف کاذب داشتید از شرکت سقف کاذب GST مشاوره بگیرید. شرکت ما افتخار آن را دارد کلیه سوالات شما را با کمال میل و با حوصله پاسخ دهند.

به لطف "خداوند" متعال افتخار ان را داریم د زمینه تولید سقف کاذب با کار مجرب و متعهدو سابقه فروش سقف کاذب در خدمت شما پیمانکاران و مجریان محترم سقف کاذب باشیم. در این مطالب سقف کاذب قصد داریم شما را با انواع سقف ها مدل ها و طرح قیمت های سقف کاذل آشنا کنیم.

 

سقف کاذب

سقف کاذب

 

سقف کاذبسقف کاذب در پاساژها

سقف کاذب