سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف کاذب GST

سقف کاذب GST و سقف کاذب ابرارسازه معتبر ترین شرکت تولیدی سقف کاذب است. https://abrarsaze.com/ https://gst-armstrong.com/

سقف کاذب - سقف کاذب ابرارسازه

معرفی سقف کاذب :

سقف کاذب چیست؟

 در معرفی سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان میکند، بلکه با استفاده از آن میتوان تأسیسات و سیم کشی ها و… را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب در طرح های مختلف به نوعی سقف دوم برای ساختمان محسوب میشود که در پایین سقف اصلی نصب میشود و تمامی عیوب آن را برطرف می سازد.

از متریال هایی که در انواع خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سقف کاذب است . برای مثال سقف کاذب آشپزخانه و یا سقف کاذب مغازه در فاصله ای پایین تر از سقف اصلی ساختمان اجرا می شود و به دلیل قابلیت تنوع دکوراتیو و نورپردازی نمای زیبایی به سقف منزل می دهد . اما نکته ای که در این زمینه لازم است بدانید این است که بکارگیری این سقف تنها برای منازل مسکونی نیست و شما می توانید براحتی آن را در دکوراسیون مغازه ، دفاتر اداری ، فروشگاه ها و سالن های اجتماعات به کار گیرید. همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید.