سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف کاذب GST

سقف کاذب GST و سقف کاذب ابرارسازه معتبر ترین شرکت تولیدی سقف کاذب است. https://abrarsaze.com/ https://gst-armstrong.com/

سقف کاذب GST

سقف کاذب را چگونه بسازیم! چگونه سقف کاذب را باز کنیم، چگونه سقف کاذب را تمیز کنیم ، شرکت سقف کاذب GST به شما تمام این روش ها را یاد می دهیم، سقف های کاذب را در جا های گوناگون می توان به کار برد. سالن یا انواع pvc سقف کاذب برای اتاق خواب سقف کاذب اتاق خواب دخترانه سقف کاذب اتاق خواب مدرن سقف کاذب اتوبوسی و غیره..
سقف کاذب ارزان سقف کاذب گچی می باشد. سقف کاذب ارزان را برای مغازه ، فروشگاه، پارکینگ و غیره استفاده می کنند. از نظر ضوابط زلزله سقف کاذب باید به صورت استاندارد نصب شود، مثلا برای اجرای سقف کاذب استخر باید حتما سقف کاذب ضد آب باشد و برق کاری باید استاندارد انجام شود، استخر سرپوشیده حتما باید برق کاری آن تخصصی باشد.
سقف کاذب اشپزخانه هم مانند سقف کاذب استخر باید استاندارد و ضد آب باشد. تا در آینده مشکلات و خسارات جبران ناپذیری به همراه نداشته باشد.
سقف کاذب آرمسترانگ چیست؟ به سقف کاذب 60*60 آرمسترانگ گفته می شود، سقف کاذب آسمان مجازی هم آرمسترانگ می باشد.سقف کاذب آشپزخانه 60*60 آرمسترانگ را برای سقف کاذب آشپزخانه و جاهای صنعتی استفاده می کنیم، که انواع آن سقف کاذب pvc ، گچی، آلومینیومی، آکوستیک، آسمان مجازی ، که در جاهای مسکونی و صنعتی آشپزخانه سرویس حمام و غیره.. استفاده می شود
سقف کاذبسقف کاذب 60در60 با زیرسازی طلایی

سقف کاذب با زیر سازی جی اس تی
"سقف کاذب" در واقع تشکیل شده است از چندین متریال که در کنار هم قرار گیری آن باعث شکل گیری یک طاقبسیار ایده ال خواهد شد، در واقع سقف کاذب که از "طاق" اصلی نزدیک به ده الی بیست سانت پایین تر باشد تا بتوانیم فرایندهای مختلفی مثل جا زدن پنل سقفی smd و همچون، مخفی کردن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب و فاضلاب، همچنین برق کاری را میتوانیم در پشت این تایلهای 60*60 بسیار زیبا مخفی کنیم. در واقع یک نوع عایق پوششی و از سمت دیگر به نوعی عایق صوتی هم هست، به این جهت که معطوف به قسمت خاصی نیست، هم در منازل و نیز در مراکز تجاری، اداری قابلیت نصب را دارد.

انواع "سقف کاذب" تقسیم بندی می شوند به:

پانل پی وی سی در انواع و رنگ بندی گوناگون تایل پی وی سی در انواع مختلف همچون ساده و روکش دار.
تایل گچی در انواع مختلفی همچون (ساده، تخم مرغی و حصیری پانچ منظم نامنظم).
تایل اسمان مجازی در حدود 400 طرح و رنگ مختلف همراه با سازه کشی کشسان
سقف کاذب سی ان سی cnc که به صورت همراه با سازه کشی GST درجه یک از سازه های گالوانیزه سفید و طلایی , استیل.